Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 8 september 2008

Så dålig!

Fy på mig. Har varit så dålig på att blogga den sista tiden. Skolan tar mycket tid. Massor med läxa varje dag. Men för en gång skull tycker jag det är roligt att gå i skolan. Jag gör till och med mina läxor. Har nog aldrig hänt innan. Undrar vad som hänt med mig!

Oliver har varit hos logopeden på 1 behandlingstillfälle och det gick väl rätt bra. han har lärt sig ett par nya ord och är mer villig att försöka säga nåt när man frågar honom om han kan säga ett visst ord. Det ville han ju inte innan. Så lite framsteg har han gjort. Och på torsdag är det dags för nästa besök hos logopeden.

Idag är det den där roliga dagen med 5 timmars hålltimme. Men det mesta är avklarat börjar om 1½ timme. Har pluggat matte och ska plugga lite tyska och engelska sen oxå... Börjar bli dags för en del prov. 1 denna veckan och 2 nästa... lagom kul.

Inga kommentarer: