Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

lördag 20 december 2008

Julgran och plankstek

Igår var det julstök för hela slanten här. Först var vi i stan och köpte lite julklappar sen åkte vi hem och Jessica och Mange kom och vi julstädade lite. Sen klädde vi granen.

Barnen tyckte det var kul och det blev ganska många kulor..men men den e kanon fin! Fler bilder finns på Facebook.

Sen när granen var klädd barnen sov så tog vi tag i nästa projekt. Plankstek. Jag hade bestämt att vi skulle göra egen plankstek. Conny fick planksteks plankor i födelsedagspresent av sin syster för nåt år sedan men vi har aldrig använt dom. Tyvärr! För så gott det blev. Det kommer vi definitivt göra fler gånger. Tog kort på det...om jag kommer ihåg det så ska jag lägga upp en bild på resultatet sen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ett Baglady armband och man kan bla köpa dem på Nelly.se =)