Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 20 september 2010

Massa nytt!

Har inte bloggat på ett tag, vet inte varför. har haft saker att skriva om egentligen men inte haft nån lust...

Kan ju börja där jag slutade sist. Har nästan nåt mitt första delmål i viktnedgången. Lyckades gå ner 1,5 kg förra veckan. Jag kan om jag vill!

Från om med i dag har jag slutat med min medicin! Får se hur det går med huvudvärken nu...för jag tror det är ett abstinenssymtom. Kommer väl bli 10 gånger värre nu när jag slutat för att så småningom försvinna helt. Om inget annat så kan jag i alla fall ta vilka värktabletter jag vill nu när jag slutat med medicinen. No more Panodil! :)

Sen har jag fått tid för operation. Yeah! 1 oktober är det dags. Dumt nog samma dag som det är jubileumsfest med jobbet på Tylöhus! Men men en operation stoppar inte mig...jag kommer stå där i min klänning. Jag missar inte en personalfest till i mitt liv...

I eftermiddag ska jag få min födelsedagspresent...1 timme på Marres hudvård...blir förhoppningsvis massage och lite annat. Härligt med såna presenter. Precis vad jag behöver, en stund för mig själv att koppla av och njuta, slippa tänka på alla måsten!

Inga kommentarer: