Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 30 augusti 2007

massa arg

Jaha då sover båda barnen äntligen och man sitter i trappan och surfar...mmm bästa stället. Inte alls bekvämt, men vårt trådlösa nätverk är knas så här får jag bättre mottagningen i köket eller soffan. Piss router.

Idag har gjorde jag blåbärspannkaka tillmiddag...mmm det var gott! Ska vi göra fler gånger.

Oliver har varit på dagis idag och han blev tokledsen när jag gick...jobbigt att bara gå när han e ledsen och ropar mamma. Men han hade inte varit ledsen länge som tur va.

Annars har det väl mest tvättats en del och slöat en del.

har bjudit in dom flesta till min 25år fest nu...men inte alla... Ska bli kul, samtidigt e det ju lite nervöst att lämna bort Simon över natten... Han e ju så liten...

Inga kommentarer: