Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 19 augusti 2007

massa strunt

Igår var det kalas för Oliver gick bra trots attjag sovit dåligt, sov på golvet inne hos Oliver på natten för han kräktes slem och hostade så illa. han ropade på mamma typ 25 gånger och ville hålla handen. Så det blev inte mycket sova.
Men Oliver fickfina presenter, mest presentkort så vi kan köpa en tripp trapp stol till honom. Men han fick oxå 2 vagnar till sin brio träjärnväg , en mobiltelefon och en massa ritsaker.

Inatt har vi sovit lika dåligt, han har kräkt slem 3 gånger och jag har sovit på golvet igen. men men. Snart kommer Ida och lilla Elin och kanske Patrik oxå. Dom ska fira Oliver idag.

Funderar allvarligt på att klippa av håret...men ska nog fundera lite till innan jag gör nåt. Och jag har ju precis klippt mig så jaag får fundera tills nästa gång jag ska klippa mig!

Inga kommentarer: