Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 16 juni 2008

Äntligen!

Idag är båda barnen friska och på dagis! Första gången dom är där
samtidigt, om man inte räknar dom timmar som Simon var på
inskolningen. Så skönt att dom äntligen är friska! Men som jag sa
när dom var dåliga...när dom blir friska kommer det fina vädret
vara borta.
Och på tal om väder. vad e det för konstigt väder i detta land. Ena
veckan e det så vart och skönt för att nästa vecka var kallt. Jag
vill ha tillbaka solen!

Dagens planer består av följande:
  • Söka jobb
  • Tvätta
  • Fixa med dom nya leksaksbackarna
  • Måla naglarna (om jag hinner)

På fredag e det midsommarafton. Blir lugnt för vår del, ska bara
vara hemma vi 4. Kanske åka upp på gallberget om det blir fint
väder.

Inga kommentarer: