Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 23 juni 2008

punka och doktorn igen

Har haft en lugn midssommar. Simon fick feber igen i torsdags och
vi var på sjukhuset i lördags och efter det var han feberfri igen.
Mysko.

Idag har jag varit i stan med Linda och hennes barn, Niclas och
Natalie. Började bra. NOT kom ut och hade punka på bilen.



Tur man är en händig kvinna och kan byta däck. Lite sen in till stan
men det gjorde inte så mycket.
Kom hem och hämta Simon och Oliver på dagis. Dom sa att Simon
mest sovit och gnällt idag. Kommer hem och ser att han har fullt med
prickar på mage och rygg så det var bara att köra in till stan igen.
Doktorn tittade på Simon och stack honom i fingret. Men dom hittade
inget fel så det är bara ett virus.

Är så trött på att han är sjuk hela tiden. Idag har han i alla fall ätit
middag ordentligt. Han har ju knappt ätit dom senaste 2 veckorna.

Dagens outfit


Tröja från Koola anna
byxorna minns jag faktiskt inte var jag köpt.

Inga kommentarer: