Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 9 oktober 2009

Jobbig jobbedag!

Är så trött...har jobbat 43 timmar denna veckan. Inte riktigt vad jag är van vid. Har gjort 5 utstädningar och idag känns det som jag sprungit runt hela sjukhuset.

Har varit på8 olika ställen idag, vissa trevligare än andra. På vissa ställen var det high life! Helt galet....så kan det vara på sjukhuset ibland. Händer mycket spännande där. En gubbe var på rymmen 2 gånger igår till exempel. Det smyger runt folk i kulverterna.... ja spännande jobb man har!

Nu ska jag se på film och äta gotte, det tycker jag att jag förtjänar. Har gått 10500 steg bara idag...och denna vecka är jahg nog uppe i en 47000-49000 steg sammanlagt...märkts på kläderna kan jag ju säga!

Imorgon ska jag klippa mig!!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

hehe.. skönt att få jobba såå mkt! Flimen var ju inte heelt fel! hihi.. Du blev super fiin i håret! Puss!