Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 13 april 2010

fy så dålig jag är!

På att blogga! Annars är jag ju rätt bra! :P

Sitter och pillar med nya gps:en jag köpte idag. Behövde ju en ny eftersom fästet till den gamla är fastlimmad i 940:n. Jag och Tanja ska ju iväg onsdag-fredag nästa vecka och det är ju en fördel om man hittar. Gps:en är min bästa vän! Man hittar utan att anstränga sig!

Har varit en rikigt bra dag på jobbet idag. Fick först imorse höra att hon som jag jobbar för nu ska vara borta 2 veckor och hon hade önskat att jag skulle vara för henne!

Sen pratade jag med henne jag ska vara för en del av sommaren och hon sa att det var bra att jag var för henne så det blir bra städat. Och jag har inte ens varit på hennes avdelning innan så jag undrar vem som sagt att jag är duktig till henne.

Sen på ATP:n sa dom att jag var en ordinarie fast jag är timanställd och det var oxå kul att höra!

Jag trivs verkligen på jobbet och när man får höra sånt här blir man bara ännu mer nöjd med sitt jobb! Önskar och hoppas att jag snart får fast!!!

På torsdag är det dags för kuratorn igen. Mår bra av att gå dit och ventilera lite. Hon får mig att se på mig själv på ett nytt sätt. Hon har kloka råd och bra synsätt på saker. Jag vet att jag kommer ta mig ur detta, och komma ut starkare på andra sidan. Men det tar väl lite tid. Men jag är en bra bit på väg. Ser ljuset på andra sidan och kämpar för att ta mig dit!

Vill tacka mina goa vänner, Catarina, Tanja och framför att Conny för att han står bakom mig i detta. Eller egentligen står han framför och tar emot smällarna så jag slipper dom! Älskar dig mest av allt i hela världen!!!!!

Inga kommentarer: