Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 15 april 2010

This is me!

Fan alltså! Allt är på topp i mitt just nu! Det enda som INTE är bra är att jag och Conny inte ses så mycket. Men det fixar vi! <3

Alla som känner mig vet hur jag mått dom senaste månaderna, men nu är jag på väg tillbaka, eller kanske inte tillbaka. Är på ny väg snarare. Känner hur jag förändrats den sista tiden. Är starkare, säkrare och trygg i mig själv! Vet att jag har underbara vänner som ställer upp och att jag är uppskattad. Att jag är duktig på saker och ting! Jag är en helt annan människa känns det som. En bättre människa!

Därför ska det oxå bli intressant och se hur jag reagerar på onsdag. Nya människor och nya platser har ju aldrig varit min grej. Men det känns som om att nu är det nog min grej!

Allt jag kan säga är TACK!

Nu ska jag gå och kasta i mig en macka sen sova...Jobbe imorgon. Men bara en kort dag för halv 12 ska jag vara hos doktorn med Simon!

Inga kommentarer: