Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 6 december 2007

min dag...

Idag har jag pysslat lite här hemma... Jag sänkte ner Simons säng...han börjar bli stor nu! Sen har jag rensar ut alla leksaker som Oliver inte leker med. Han leker mest med sina bilar så det är inte så mycket kvar nu. Men det enda han gör med sina saker är slänger ut som på golvet och kör över dom med sin bobby car. Och så roligt är det inte att städa! Dessutom lär han väl få en del nya leksaker i julklapp så....

Sen åkte vi in till stan för att köpa en ny overall till Simon...han har växt ur den gamla. Hittade en jättefin. Brun så klart! Köpte oxå en adressbok, har alla adresser sparade på datorn och det är rätt dumt.

Sen åkte vi hem till mina päron och åt middag. Det blev potatis och laxbullar i cirtonsås! MUMS!

Inga kommentarer: