Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 18 december 2007

oops!

Fan va länge sen jag skrev i lilla bloggen då! Skärpning!!!

I helgen va i alla fall kusin Pernilla med sambo Erik här. Vi åt lite mat sen spelade vi wii! Hände mycket spännande den kvällen Först försökte jag förstöra vår micro med att sätta i en aluminum sak i, så går det när man pratar förmycket. Men jag lykades inte ha sönder micron. Sen när vi spelade wii så slogs jag med lampan och Pernilla välte ut en cider på bordet och hade sönder sitt finger lite. Men jag vann 2 gånger på bowlingen och jag och Conny blev utklassade på tennisen. Får öva mer.

På torsdag ska jag klippa mig sen åka och köpa min efterlängtade telefon!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

wiii verkar farligt.. =)
Och vad är det för en nalle som du ska köpa dig?? Kramas!!!!