Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 4 december 2007

snart färdig bubblad

Igår var jag och Conny på stan, utan barnen. Att överhuvudtaget få med Conny på stan e i princip OMÖJLIGT. Han hatar det. Så det skulle egentligen bara göras 1 sak sen åka hem. Men det blev först lunchbuffé på Peking och sen det vi skulle göra, sen gick vi lite i affärer. Köpte fina servetter, en ny klocka till köket bland annat.

Imorgon eller på torsdag kommer jag kunna sluta bubbla! Då kan jag nog berätta den lilla hemlisen... Vet ju en som är nyfiken :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

nyfiken, nyfiken, nyfiken
*hoppar upp och ner!*
Glöm inte att jag ska få veta först, det har du lovat! :D

Anonym sa...

mysigt att gå på stan så... hehe... peking är sååå gottit!! vi måste träffas snart!!Nästa helg ska jag jobba men kankse efter det?? om ni vill åså... pussokram

Anonym sa...

det var jessica som skrev kommentaren :P glömde mitt namn!! :P