Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 20 maj 2008

inskolning

Så har Liten åkt hem, blev lika tomt som sist hon åkte hem. Men
förhoppningsvis blir det en resa upp i sommar.

Helgen har i alla fall varit kanon på alla sätt. Lite väl mycket
onyttigheter men det blir väl så när det är besök, tårttillverkning
och kalas på samma helg!
Simon kalas var toppen. Massa presenter och tårtan blev jättegod.
Synd bara att mani nte har tid att prata med alla, och att varken
Ida eller Pernilla kunde komma. Lägger ut bilder på bilddagboken
idag eller imorgon skulle jag tro.

Idag ska Simon börja inskoningen på dagis. Ska bli spännande...Stora
killen. Sen ikväll ska vi fira Jocke som fyller 18år idag.

Igår var det dags att skärpa till sig med alla onyttigheter. Har blivit
lite mycket på sista tiden. Men nu har jag bestämt att tills jag fyller
år ska jag ha gått ner 12kg. Är 4 månader dit så det borde ju inte
vara omöjligt. Blir det mer så gör inte det nåt.
Gick bra igår i alla fall. Tog ingen godis alls när vi tittade på film med
Jessica och Mange. Och då stod skålen på bordet hela tiden. Blev iofs
en liten bit tårta, men nu är den slängd.

Inga kommentarer: