Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 15 maj 2008

snart besök

Håller på att plocka med det sista nu, ska snart köra och hämta
nycklen till församlingshemmet och sen in till stan och hämta
Anette.

Igår trodde jag tidningen med receptet till Simons tårta hade
blivit slängd. Men som tur var hittade jag den. Blev lite rädd där
är ett tag!

Oliver somnade bra på Simons rum igår. Men Simon ville inte alls
somna. När klockan var halv 9 hade han inte somnat än. Så jag
satte honom i bilen och körde en runda. Han brukar soman fort i
bilen men jag körde i en halvtimme innan han somnade. Sen i natt
har båda barnen sovit i vår säng, mestr på min sida så jag har sovit
rätt dåligt

Gick bra att lämna Oliver idag med. Han ville inte riktigt släppa
mig men tills sist gick han in. Skönt att han inte är ledsen i alla fall.

Nä fortsätta städa en stund till...

Inga kommentarer: