Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 25 maj 2008

Kalas och Wii

Blev mat på House Ming igår. både Peking och Mongolian hade
stängt. Men House Ming var toppen. Jättegod mat och Jessica
och Mange är ju alltid lika trevliga att träffa! Får göras om
SNARAST!!!!
Sen hemma hos Pernilla blev det schlager...synd att inte Sverige
vann bara. Men jag var duktig och åt bara 4 chips bitar. Yeay!
Idag har vi varit hos syster på kalas. Hon fyller ju år på tisdag.
Åt en bulle och en kaka och en liten bit tårta bara. Och nu i kväll
har jag kört wii fit i 40 minuter. Jobbigt, men det känns bra nu
efteråt.
Vill in till stan en dag nu i veckan...fick 500kr i present idag, det
är ju morsdag. Så det ska bli ett besök på makeup store.

Längtar såå till fredag! Då blir det BWO!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själva för en helt underbar kväll!!! Jaaaa, fredag!! Müsliiii!! Ska bli himla roligt!! hehe... vi måste träffas snart och prata lite om fredag hihi.. ne nu ska jag iväg och jobba snart.. ska bara äta lite först!! puss och kraaam!!