Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 26 maj 2009

Ledig idag

Idag är jag ledig... Då ska man så klart ha huvudvärk! Kul kul!
Dagen ska väl mest bestå i att rensa databordet i källaren för det kommer en kille och kollar på det idag och ett besök på BVC. Simon ska på 2årkontroll.

Länge sen jag skrev om hur det går med min vikt. Förra veckan gick väl sådär....blev lite mycket gott. Men dom 4 hg jag gick upp har redan försvunnit igen. Totalt är jag 2hg ifrån att ha gått 9kg. Känns fantastiskt! Men har dock 8,5kg kvar. Så får vi se hur det känns sen. Kanske är jag nöjd, kanske inte. Har ju ett par byxor i garderoben som ligger och väntar på mig.

2 kommentarer:

Liten sa...

Du är fantastiskt duktig gumman som har gått ner så mycket, kommer väl inte att känna igen dig när jag kommer hem sen =)

Mimmi sa...

så illa är det nog inte :P