Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 20 maj 2009

Min dag

Simon trillade just ner från sin säng det lilla livet. Hörde bara en duns och sen var det nån som pep. Som tur var vaknade han inte.

Dagen har mest bestått av datorfixande. Har inte gjort så mycket mer. Städat lite och sen fick jag ju en briljant idé om att starta en Twilight-blogg med Jessica. Så hon kom hit och vi fixade lite så nu e det ju som sagt igång!

Imorgon kommer Olivers kompis Lukas hit och leker. Som tur e pluggar jag med hans mamma så jag känner ju henne lite grann i alla fall. Sen efter det ska vi åka in och handla lite.

På fredag ska jag till doktorn. Jag är sådär toktrött nu igen. Plus att jag fryser och är torr som en..tja torrboll kanske. :) Sen efter doktorn ska jag till sjukhuset och lämna blod. Efter det ska jag hem och vänta på Jessica som ska hjälpa mig med min bokredovisning. Ska förbereda mig och behöver hennes hjälp så allt kommer i rätt ordning. Jag är en sopa på att återberätta saker. Sen kanske det blir en liten grillning på det?! Vem vet....

Inga kommentarer: