Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 5 maj 2009

Ny månad!

Ja du var det ny månad igen.... Sista månaden i skolan. Känns både skönt och lite sorgligt. Det är skönt att slippa alla läxor, men jag kommer sakna kompisarna.

I torsdags var vi på Grand i Falkenberg och kollade på Joddla med siv. Så jäkla bra! Längtar tills nästa gång dom kommer. Vill se igen! Bilder kommer så småningom.
Jag och Jessica hade så jäkla roligt...hoppade och dansade som fan! Dessutom blev vi raggade på 3 gånger. Först av 1 40årig gubbe sen av 2 killar i 25års åldern. Humor!

Sen var på badhuset i lördags, oxå med Jessica och Mange. Sen körde vi en runda hemåt och letade efter glass....hamnade i Fammarp och köpte glass där.

Nu sitter jag i skolan, vi håller på att gå genom dataprovet vi gjorde förra veckan. Tråkigt!

Idag ska det eventuellt komma en teaser trailer på new moon....hoppas det. Längtar så efter filmen! Men det är evigheter tills den kommer på bio!

Inga kommentarer: