Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 31 augusti 2010

Funderar

Ja det är ju det jag är bäst på...

Men i alla fall, det jag funderar på... Vad är egentligen skillnaden mellan oss nu och för 6 månader sedan? Ingen större. Bryr jag mig ens? Vet inte, lite kanske..
Jag har i alla fall gått vidare med mitt liv. Mognat och utvecklats. Men du står fortfarande kvar på samma ställe som jag lämnade dig.

Jag har blivit en starkare och friskare människa som trivs med mig själv och mitt liv. Dock känner jag mig lite ensam ibland, men jag har alltid varit en ensam människa så det spelar nog inte heller nån större roll.

Jag vet var min bästa vän finns. Jag har lärt mig vilka jag kan räkna med i mitt liv, vem som alltid bryr sig och kommer med goda råd. Som lyssnar. Du vet vem du är och jag vet vem du är och jag vet att du alltid finns där för mig fast många mil bort.

Vart tog alla vänner vägen svara mej du
Vänner man haft var finns dom nu

1 kommentar:

Liten sa...

Kärlek till finaste vännen!
Ha härliga semesterdagar nu.