Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 11 augusti 2010

slöast i stan!

Har varit på seg och slö på jobbet idag... helt otroligt. Det har känts som jag aldrig riktigt vaknat och kommit igång. Ska snart ta och gå och lägga mig strax. Hoppas på att det blir bättre imorgon.

Har inte gjort så mycket idag efter jobbet. Jo just det jag diskade i 40 minuter eftersom diskmaskinen lagt av. Sämsta tänkbara tidpunkt.
Oliver fyller år om 1 vecka, vi har 2 kalas nästa vecka ett för släkten och ett på busfabriken för Olivers kompisar. Och om 3 veckor åker vi till Rhodos. Ja ska det jävlas så ska det väl göra det ordentligt.
Men men lön om 2 veckor...då blir det en ny diskmaskin! Tills dess är alla som vill hjärtligt välkomna hem till oss å hjälpa till med disken! :P

Pratade med doktorn idag oxå och om 6 veckor är jag tablettfri!

Inga kommentarer: