Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 16 augusti 2010

Slö!

Inget jobb idag... och bara för det är jag sååå seg. Har sovit en stund på soffan men nu är det väl dags att göra lite nytta. Ska ju städa inför kalaset på fredag. Barnens rum är nästan klart, ska bara damma lite. Resten gjorde barnen och jag igår.
Sen blir det nog vardagsrummet som får sig en omgång.

Sen i eftermiddag ska Oliver till tandläkaren. Ska bli kul och se vad dom säger.

Måste även tvinga mig själv att köra lite wiifit. För nu är sommaren slut så nu får jag ta tag i detta!

*************
17 dagar kvar!

1 kommentar:

malin sa...

haaai lille du :D
skulle du kunna rösta på mig i en tävling ? skulle vara as snällt :)
http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/august/finalisterna-i-52-romantiska-veckor.html#comment

nr 3 är jag :)
tack på förhand
ps.om du vill att jag ska rösta på dig ngnstans så kan jag de :)