Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 25 februari 2008

ett tag sedan.

Var ett tag sen jag skrev här i lilla bloggen.
Har varit en runda i Helsingborg. Först Ikea för att kolla ut en säng till Oliver. Han har ju fått en resårmadrass som just nu ligger på golvet, men snart kommer sängen. Sen var vi inne en snabb runda på väla och åt sen körde vi vidare till Hyllinge och där hamnade vi i en underkälders affär. 2 par trosor inhandlades och sen gick vi in på City gross.
Sen kräktes Oliver lite i bilen på vägen hem. Inte första gången han gör det.
Det har varit melodifestival. BWO vann, precis som jag trodde. :P Björn Gustavsson var ofanligt rolig, som vanligt!
Idag kom papperna till att beställa nytt körkort. Är faktiskt nöjd med fotot oxå. Otroligt nog.

Har precis beställt biljetterna till konserten jag skrev om för ett tag sen. men det blir i Köpenhamn i stället för Stockholm, skulle blir för dyrt att åka dit. Biljetterna i Damnmark var lite dyrare, men det blir billigare i alla fall. Så det 11 April ska vi se Backstreet boys! :) Har köpt en gps så vi säkert ska hitta dit! haha

1 kommentar:

Anonym sa...

Wiiiiiiiiiiiie!! är så himla lycklig!! Tack gumman för att du hittade ett bättre allternativ!! Backstreet boys for life!!!! Tack tack tack tack!! Älskar dig!!!
puss puss