Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 10 februari 2008

missfärgad!

Igår var jag hos frissan! Skulle klippa mig, färga håret och sen göra slingor på det. Det tog 4 timmar och 10 minuter! Jobbigt! Första färgningen gick bra, men det var värre med slingorna. Eftersom jag hade färgat håret hemma i somras så blev jag lite orange, röd och gul i håret. Lagom spännandenär man ska gifta sig på torsdag! Tur man har en duktig frisör som fixade mig! Så nu ser jag ut som folk igen. Är till och med helnöjd med färgen!


Sen på kväll kom Jessica och Mange. Kollade på melodifestivalen. Hur fan kunde Christer Sjögren vinna? Kan bara inte med honom!
Jag hejar på BWO, fast jag inte hört låten ännu. Men jag längtar!


Idag har det varit lite middag med mina päron och Connys päron. Vi bjöd på potatissallad och kassler och pratade igen om vad som ska göras den 14:e och vem som ska göra det. Vi får hjälp av våra föräldrar och det är vi så tacksamma för.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack :)