Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 6 februari 2008

Nyss hemkommen från stan

Vilken dag! Först var vi sena in till daten med Ida... :S
Sen skulle jag ju byta linnet. Då fanns det inte i storleken jag skulle ha! Så det var bara att ge sig på jakt efter ett nytt i en specifik färg. HIttade tills slut ett på JC.
Men underkläder var ju helt jävla hopplöst att hitta! Var på Eurostop så det fanns ju bara hm, lindes och kapp-ahl att kika i. Men det fanns ju inga matchande set. Jag vill ju ha likadana trosor som BH! Men icke! Fanns i princip bara BHar på lindex och kappahl. På hm fanns några set, meninga i min storlek! Men ska man inte ha matchande trosor och bh? Är hela världen snevreden eller är det bara jag? I min värld han man matchande trosor och BH.....i alla fall när man ska vara fin!
På mndag blir det underklädesaffären i stan! Jag SKA ha ett set...kosta vad det kosta vill!!!!

Inga kommentarer: