Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 8 februari 2008

Jo man tackar

Gick bra idag när syster var här och fixade håret.
Sen åkte jag in till stan och möte Conny sen gick vi och köpte en tripp trapp stol till Simon. Blev kalasbra!
Sen mot maxi för att shoppa mat. Jag fick en hårtork oxå. Med nån grej man kunde få lockigt hår med oxå kostade 600kr så då hoppas jag den e bra! Möte en faster och en gammal lärare. Sen skulle jag spela på lite hästar innan vi gick ut. Då fick jag visa leg! Inte första gången, men jag blir lika förvånad varje gång! Jag e 25 hallå!

Håller på att försöka på ihop ett konsert besök oxå. Men det är i Stockholm. Krångel. Men jag har fått en snilleblixt så vi får väl se!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad ska du titta på för konsert? Snilleblixt? träffa mig på vägen? *hoppas* krama!