Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 30 april 2008

ajabaja på mig

Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen.
Vad har hänt sen sist då? Hmmm Oliver har sagt ett par nya
saker, mamma arg, köra bil, sluta mamma. Kommer mycket nu.
Låter så himla gulligt!

I lördags var vi på Harrys med kusin Pernilla och hennes sambo
Erik. Mycket trevligt. Vi gick vidare till Penny sen. Det blev sprit
och dans där.... Länge sedan jag hade så kul!

Conny skulle egentligen varit ledig idag, men det blev ändrade
planer på jobbet. Så allt känns lite bakvänt idag.
Igår gjorde jag en stor upptäckt...BWO spelar på Liseberg den 30:e
Maj! Och som jag hoppas på att kunna åka dit och se dom. Har velat
det så länge nu! Jessica har anmält sig som frivillig att stå längst fram
å dregla med mig! Eller hon skulle skrika Müsli och jag dregla... hehe

Inga kommentarer: