Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 14 april 2008

BsB

Då var det ny vecka igen.

Konserten i fredags var magisk! Vi stod längst fram och såg
jättebra! Tyvärr har jag inte fått så bra bilder, för jag hade
mobilen och tog foto med. Systemkameran var liiite förstor
att ta med. Men men jag är rätt nöjd med dom bilderna jag
har! Här kommer 1 bild och 3 filmer att kika på!

Snyggingen själv!


Larger then life


Any other way

AJ sprutar vatten på oss

Om nån vill ha en mer detaljerad beskrivning av dagen får ni
läsa Jessicas blogg!

Vaknade i morse med en tennisboll i halsen. Eller ja det känns
så i alla fall! Gör ont och känns som en stor klump i halsen...
Inte kul alls!
Har varit inne en snabbrunda i stan och kopierat mina betyg..har sökt till en utbildning som börjar i höst. Läkarsekreterare. Får hoppas jag kommer in.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi.. fan va grymt det var när AJ kastade vatten på oss asså!! ME LIKE!! Snälla kan du inte skicka din bilder och filmer till mig?? Så jag kan börja lägga ut på bdb mm?? TACK åter igen för en toppen kväll!!

Anonym sa...

Hej! Läste om att du skall utbilda dig till läkarsekr. Det kan vara givande, det kan vara jobbigt, men du får lära dig mycket it, medicinsk terminologi etc. Jag är själv läkarsekr sedan 19 år tillbaka. Arbetar som avdelningssekreterare på ett ögonsjukhus. Det kan vara givande, det kan vara jobbigt. Det krävs stort tålamod, uppfinningsrikedom och det är kul när man har varierande arb.uppgifter och inte bara skriver journaler hela dagarna.

Mitt tips till dig om du fullföljer utbildn är att ta till dig så många olika och varierande arb.uppgifter du kan så blir det stimulerande. Ett avd.jobb är mer som spindeln i nätet. Kul. Lycka till med din utbildning. Hälsn, Tina