Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 2 april 2008

Kameler och Lost

Ja vi var ju ner på cirkus olympia i söndags och kollade på djuren
med Oliver. Jag är ju lite allergisk mot djur och sånna saker. Så
bara vi kom in på området fick jag svårt att andas. Är ju allergisk
mot hö och halm oxå...vilket djuren stod på så det var dubbelt
upp. Men vad gör man inte för sina barn! 2 kameler var där så
det gick i väg lite bilder till Liten! Hoppas hon blev glad!


Oliver gillade gässen bäst...fick inga bra bilder på dom för jag höll
mig på avstånd för att undvika en resa till akuten.

Igår såg vi sista avsnitten på Lost och det slutade så knasigt. Vill
se nästa säsong nu! Men det dröjer väl ett tag innan säsong 4
kommer på dvd skulle jag tro!

Är galet trött...

Inga kommentarer: