Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 21 april 2008

Stackars vovven

Igår tappade Oliver bort den bästaste vovven :( Håller på att leta
upp telefonnummer nu för att se om vi kan hitta den igen. Blir så
ledsen för Olivers skull.

Har oxå ringt doktorn och fått en tid igen. Är ju fortfarrande tröttare
än trött. Som igår la vi oss vid halv 10, vaknade av Simon kl 6 i
morse. Borde inte vara trött. Men det är jag.. sjukt trött. Dessutom
var den en pärs att gå till dagis idag. Kändes som ben inte bar mig.
Helt darrig och det kändes som jag skulle trilla ihop i en hög när
som. Då e det kul att putta på 25 kg barn + vagnen som väger 13 kg.

Nä nu ska jag ringa runt och kolla om nån hittat sunk-hunden.
Annars ligger den väl på parkeringen på väla :(

Inga kommentarer: