Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 5 augusti 2008

Hemmafru

Simon vaknade tidigt idag...typ vid 6. Var så trött, fast jag la mig innan 10 igår. SÅ jag orkade inte gå upp, så han väckte Oliver oxå. Yeah!
Har lekt lite hemmafru. Torkat av lite i köket, städat ur skafferiet. Dammsugat barnens rum och packat en packet som ska skickas.
Nu sover Simon och Oliver ser på Shrek. Hans nya favvo!

Fick veta att världens bästa Liten kommer på fredag och stannar en natt! Bästa jag hört på länge!

Imorgon ska det bakas kakor inför Olivers kalas. Vi verkar bli många denna gången. Om alla kommer blir vi 29st :) Kul med mycket folk, men man hinner ju tyvärr inte prata med alla!

På lördag är det meningen att vi ska åka till Sjönevads marknad, men det verkar bli regn...men vi får väl se. Dom kan ju hinna ändra prognosen många gånger innan dess!

Inga kommentarer: