Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 18 augusti 2008

I skolan

Då sitter man i skolan.... Varje måndag har jag 5 timmars håltimme. Jättekul! Men jag har hunnit fixa en del idag i alla fall!
Jag har köpt present til Oliver som fyller år idag! Varit hos Farbror Lasse och fixat en tid till min bil. Den behöver en service och han ska kolla den innan besiktningen. Sen drog jag in til stan och åt på Daisys salladsbar. Var jättegott med sallad idag.
Nu har jag precis bokat om besiktningstiden och ska gå och plugga lite tyska innan lektionen börjar halv 3.
Sen ska jag hem och hämta barnen och sen hem och städa. Kommer lite folk idag. Fattar inte att Oliver redan är 3 år. Hur kan det vara 3 år sedan man var en nybliven förvirrad mamma när man när 2 barnsmamma?

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad ska lillfis få i paket???

Mimmi sa...

han fick ett gäng bilar, en buss och en vwbuss med husvagn

Anna Nilsson sa...

Vad är det för skola du har börjat på?