Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 19 augusti 2008

Migrän

Har haft ont i huvudet sen igår eftermiddag. Emellanåt så illa att jag trott jag behövt kräkas. Blä. Är lite bättre nu, men inte helt bra. Får se om det gått över tills imorgonbitti eller om det är tillbaka med fullstyrka. Tog den sista ipren 600 imorse, men vi har varit på apoteket och shoppat idag. Var helt slut på huvudvärkstabletter här hemma.

Skolan var lite jobbig idag, med denna huvudvärk. Men det gick. Hade rättskunskap och Livstil och hälsa för första gången. Båda var intressanta, på olika sätt.
Har beställt 3 skolböcker till nu ikväll... över 1000kr. Helt sanslöst! Men men man måste ju ha dom.

Är så trött nu, är väl huvudvärken som gör det...så jag ska gå och lägga mig nu...

Inga kommentarer: