Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

lördag 16 augusti 2008

Lite irriterad!

Idag har vi haft kalas för Oliver. Alltid lika stressigt och man hinner inte prata med alla tyvärr. Oliver fick många fina presenter, men det bästa var nog en stor på polisbil som blinkade och tutade!
Själv var jag mest irriterad över alla människor som inte kom.... Jag skrev på inbjudan att ring om ni INTE kommer. Tydligen är det jättesvårt att göra det för den var 7st som inte kom, som jag räknat med. Nästa gång ska jag skicka med en lapp som man kan fylla i hur många som kommer och sen skicka tillbaka så jag vet hur många som kommer. Tycker det är jävligt nonchalant och respektlöst att inte höra av sig! Skulle aldrig göra så!
Eftersom det blev såhär idag så kommer jag bara bjuda in närmaste familjen när jag fyller år... Jag blir så trött!!!!
Annars har det varit en toppen dag. Oliver har lekt och haft roligt! Huvuvdsaken trots allt!

Imorgon ska jag göra min läxa. Skriva en engelska uppsats och lite tyska läxa.... Yeah!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej gumman! Hoppas du inte är irreterad på oss för att mange inte kunde komma.. Han ville så jätte gärna men hade ju sprängade huvudvärk hela natten. Hoppas vi får komma på din födelsedag...

kramar

Mimmi sa...

Nä det var inte Mange jag menade... Klart ni får komma när jag fyller år...ni tillhör ju familjen!

Anonym sa...

ÅÅ så skönt.. blev lite orolig där.. hur går det annars i skolan?

Tusen kramar!!