Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 2 februari 2009

En lyckad lördag

Har haft en toppen helg.
Började lördagen med att åka in och handla, jag och Oliver var på Maxi tio över åtta på morgonen. Det var ganska tomt i affären.
Efter vi ätit lunch kom mamma och pappa och hämtade barnen och vi la oss och kollade på film en stund sen gick jag och la mig och sov en stund. Eftersom jag varit vaken sen halv 6 så tyckte jag det var bäst att sova en stund innan vi gick ut, annars hade jag väl varit toktrött.
Vid 5 kom Jessica och Mange och vi började med att färga mitt hår. Den färgen vi färgade med förra helgen var i princip redan borta. Så nu blev det en annan. Men jag är fortfarande inte helt nöjd. Men det får duga så länge.
Sen när vi färgat mitt hår färdigt så började vi fixa pizza....gott med hemmagjord pizza. Godare än pizzorna man köper här i Oskarström.
Sen började vi blanda drinkar jag och Jessica.
Sen gick vi till Oskarströms krogen och mötte upp Håkan på vägen. Men på krogen var det inte så många som ville sjunga, det var ju karaokekväll. Men efter ett par groggar så sjöng gärna Håkan. Om nån vill se och höra ligger det videoklipp på facebook, där ligger även en del bilder.

Vid 12 åkte vi in till stan i stället. Håkan stod upp, trillade och öppnade även dörren under taxi resan in till stan. Sen gick jag och Jessica till Bond. Och precis som jag trodde så kom Jessica in om jag gick först och visade leg. Tyvärr spelade dom inte så mycket bra musik på Bond, vi dansade barra ölite sen tittade vi på alla roliga människor. Där var bland annat en tjej som såg ut som hon kom direkt från inspelningen av pirates of the caribbean.
Innan vi åkte hem gick vi till mc donalds, där fanns ännu mer roligt folk. Bland annat en kille med pippi långstrump skor och en annan kille som gjort en hempermanet. Skojigt värre.
Håkan blrjade nästan slåss med en killei keps sen kallade han en annan för fjant.
Kul kväll...den bästa på länge.

Igår var vi väldigt trötta...hände inte mycket här igår.

Idag är det dags för skola igen. Carina är sjuk så jag får vara ensam idag..*snyft* :) Men jag över lever nog!

Inga kommentarer: