Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

torsdag 5 februari 2009

Skumt

Känns skumt. Jag skulle egentligen varit i skolan idag, Men inställda lektioner och möte på dagis i eftermiddag gav mig en dag hemma. Är nog första gången jag saknar skolan. I hela mitt liv. Men nu tycker jag det är roligt, folk är snälla mot mig. Inte som förr, då var dom inte så snälla.
Nu kan man ju nästan till och med tro att folket gillar mig! :)

Har varit inne hos doktorn med Simon nu. Hans utslag runt munnen vill bara inte försvinna. Lille Simon fick lämna 2 rör med blod. Undrar om han har nåt kvar i lilla kroppen? Blev så imponerad av honom. Han sa inte ett pip....eller han gnällde till lite när dom tog ut nålen, men det var så lite att det knappt märktes! Och han satt stilla i princip hela tiden! Sköterska tyckte att han var så duktig att han fick 2 klistermärke! *stolt*

I miss you like crazy
Even more then words can say
I miss you like crazy
Every minute of every day

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu öppnar vi halmstads skvallerportal. Sitt inte och håll på smaskigt skvaller, när någon annan kan få skulden för att sprida det ;) Alla tips är anonyma. Sprid vidare! Vem vet, du kanske syns där inom kort?
http://035gossip.blogspot.com/

Anonym sa...

Jag var snäll mot dig när vi gick i "skola" tillsammans! :P
Och jag saknar du galet mycket med!