Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

lördag 21 februari 2009

Veckan som gått!

Har varit dålig på att blogga, men Simon och gubben har varit sjuk typ hela veckan.
Allt pluggande jag skulle fixat nu på lovet har inte blivit av. Inte ett dugg. Känner mig tokstressad över att inte fått gjort något.

Dessutom så har jag fått nån lokal infektion i ögat. Så jag kan inte ha mina linser utan får ha min glasögon. Mina glasögon är totalt värdelös.Jag ser knappt i dom. Sitter jag i soffan kan jag inte läsa undertexterna. Måste verkligen skaffa nya glasögon nu. Känns surt att betala för något som jag i princip aldrig använder. Glasögonen används ju bara när jag har ögoninflammation och sån skit.

Ikväll är det melodifestivalen och jag hejjar ju så klart på BWO! Kommer ju inte kunna se ordentligt så jag får spela in det och kolla mer nog när jag kan peta in linserna igen! :)


Hoppas dom vinner i år!!

Jag hoppas att mitt öga ska bli bra nu i helgen så jag kan peta i linserna på måndag...annars får jag stanna hemma från skolan.

Inga kommentarer: