Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 2 februari 2009

Min dag

Jag har varit lite små förkyld i helgen, men nu under dagen har det brutit ut ordentligt. Snorar som attan och det kittlar i näsan. Skulle nog behöva en red bull.

Hade bara 1 lektion i skolan idag. Engelska. Rätt lugnt. Sen åkte jag hem och käkade en räksallad, sen gick jag ut på en liten promenad. Eftersom jag är förkyld, bör jag inte anstränga mig, men det blev en promenad på 20 minuter. Bättre än inget. Sen har jag tagit hand om disk och tvätt innan jag hämtade barnen på dagis.

Har gått sådär med vikten sen senaste veckan. Men nu är det nya tag som gäller. Imorgon är det wii fit som gäller, men lite lugnt även där på grund av förkylningen. Och på onsdag blir det oxå promenad, mellan pluggandet.

Inga kommentarer: