Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 1 april 2009

April April

Idag är det första April, har inte blivit lurad än så länge i alla fall!
Har däremot haft nationellt prov i svenska b. Skrivit en lååång uppsats. Jag e ju bra på bubbla så det blev 12 sidor. Är rätt nöjd och hoppas på minst VG.

Har varit på synsam och hämtat mina nya linser...så nu kan mina ögon andas! WOHO!

Det är jättefint väder ute, solen skiner och det är 14 grader ute! Tänkte jag skulle ge mig ut och gå en runda snart. Jag kämpar ju på med mitt Allévo. Funkar kanon! Det bästa är väl att jag registrerat mig på deras sida och där kan man lägga in vad man ätit och hålla koll på hur många kalorier man ätit under dagen. Vilket jag tycker är toppen får då blir jag sporrad att hålla nere på kalorierna! Imorgon ska jag väga mig. Har bestämt måndagar och torsdagar som invägningsdagar. Behöver 2 för att hålla motivationen uppe.

Inga kommentarer: