Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 14 april 2009

Suck!

Har datalektion..är väl helt ok, om man inte har ont i huvudet...vilket jag har nu.
Har läst som en toka på twilightböckerna och är nu inne på den 4:e och sista boken. Helt underbara böcker...

Påsken har varit bra...trots en del onyttigheter gick jag bara upp 2 hg. Är nöjd som attan! Magen har försvunnit en del oxå.

I torsdags fick jag ett fruktansvärt telefonsamtal. Dom ringde från dagis och sa att Oliver sprungit med en pinne och trillat och fått den i ögat. Jag tror mitt hjärta stannade en sekund eller två. Han var så ledsen och vägrade öppna ögat. Efter én timme och 45 minuter på vårdcentralen så fick vi veta att det var nåt sår på hornhinnan och att vi var tvugna att åka upp till sjukhuset för att ögonläkaren skulle få se på honom.
Oliver hade en jäkla tur, det var en ytlig rispa på horhinnan som skulle läka inom ett dygn, med hjälp av lite salva var 3:e timme.
Kan säga att jag aldrig sett Oliver så ledsen. Helt fruktansvärt att se sin lille kille ha så ont. Han ville bara sova, antagligen utmattad av chocken och smärtan....

Inga kommentarer: