Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 22 april 2009

Klippa mig!

Ska snart ringa och boka en tid hos frissan! Dax att klippa och tona håret. Tänkte bli brun igen, mörkbrun.
Är lite rädd att jag ska behöva klippa mitt hår en del för det är ju rätt risigt. Men jag har hittat en frisyr jag är lite sugen på... vad tycker ni om detta? Tror ni jag skulle passa i denna frisyren?
Behöver er hjälp!



Så vad tror ni?

Annars har det inte hänt så mycket i veckan, jag har varit sjuk, vilket ju inte är så vanligt. Men mår bättre idag och har planer på att gå till skolan imorgon.

Har gått ner 4,6kg nu med hjälp av Allévo och totalt nästan 8kg sen i julas. Är jäkligt nöjd och det känns skönt när kläderna börjar sitta löst och man kan ta fram gamla jeans man inte haft på länge.

Inga kommentarer: