Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 28 april 2009

Prov!

Snart dax för prov i indesign....tjo!
Är trött som attan. Igårkväll vid 9 så trillade Simon ur sin säng och ville inte somna om sen. Han tyckte det var bättre att sparka lite på sin mamma i en timme. Sen har jag vaknat flera gånger och haft hans fötter i huvudet. MYS!

Annars är det väl rätt bra!
Vi var i Ullared i helgen, hittade massa fina kläder. Jag har ju gått ner 5 kg nu , är så nöjd. Eller egentligen 8 kg sen i julas, men jag räkna mest sen jag började med Allevo. Så då var det roligare att köpa kläder. Jessica och Mange var med....jag och Jessica var världsmästare på att prova kläder!

På torsdag ska vi till Grand Hotel i Falkenberg och kolla på Joddla! Ska bli så roligt. Vi ska dit med Jessica och Mange, såklart!

Inga kommentarer: