Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 8 juni 2009

Jag suger!

På att uppdatera bloggen! Vet inte varför... men men jag får bättra mig!

Idag har vi varit och hälsat på på Olivers nya dagis. Han kommer börja där vecka 34. På vägen in började Oliver prata om Anette och undrade när hon kommer. Han tyckte att hon skulle sitta bak i bilen med honom och Simon!
Blev väldigt förvånad över att han bara började prata om Liten sådär.

Om en liten stund ska jag och Oliver ta oss bort till dagis och jag ska på utvecklingsamtal för Simon. Ska bli spännande att se vad dom säger om det lilla monstret.

Imorgon är det dags för logopeden igen. Det är mycket denna veckan. Psykologbesök, studentkalas, möte på jobbet, resa till Brösarp....tja ovanligt mycket händer denna vecka!


I know that I've got issues
But you're pretty messed up too

Inga kommentarer: