Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

onsdag 10 juni 2009

Och Mimmi hon e tlött...

Ja jag är verkligen trött nu. Har nog omedvetet spänt mig inför mötet på jobbet. För när jag kom hem så blev jag så trött. Tänker snart gå och lägga mig jämte mannen!

Imorgon är det buzy day igen! Först ska Simon till dagis, Oliver ska med mormor och morfar och jag ska in till stan och fixa lite saker. Bland annat hårschampo hos frissan, köpa present till Jocke och köpa en ny mobiltelefon! :) Ska träffa Linda i stan kl 10, skönt med sällskap, är så tråkigt att gå själv på stan. Dessutom var det ett tag sedan vi träffades så det ska bli skoj! Sen blir det lunch på Idas och det är ju inte heller fel :P Får bli en kebab sallad...eller en kycklingsallad....hmm ja jag har ju lite tid på mig att bestämma mig :P

Nä sängen kallar...Barnen lär ju vakna 05.15 imorgon med så det är väl lika bra att sova nu!

Inga kommentarer: