Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

fredag 26 juni 2009

Stranden

Snacka om att jag fick en smärre chock i morse när jag vaknade och fick se att Michael Jackson har dött!!!!
Jag har alltid gillat honom därför lägger jag in en bild på min favoritvideo och en av mina favoritsånger. Remember the time. R.I.P



Annars har dagen varit rätt ok. Började men en runda till stranden med Jessica och barnen. Men det var inte så lyckat. Det blåste som fan nere på stranden och vi fick sand överallt! Så vi gav upp efter ungefär 1,5 timme och åkte till Eurostop i stället.
Sen när vi kom hem var jag och barnen ute lite.
Så när jag bränd. Märks att jag varit i solen lite mycket dom senaste dagarna. Det svider och jag känner mig lite lätt dizzy.

Får se vad som händer i helgen... På måndag är det i alla fall dags för jobb. Känns sådär. Mest skrämmande faktiskt. Nytt folk och jag vet inte riktigt vad jag ska göra....eller städa vet jag ju att jag ska göra, men eftersom det är på sjukhuset är det ju väldigt noga med allt och allt ska göras på rätt sätt. Men det blir nog bra när jag väl kommit in i det. Men tills dess får jag väl vara lite lätt vettskrämd!

Inga kommentarer: