Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

tisdag 23 juni 2009

Klippning!

Idag ska jag äntligen klippa mig!!!! Underbart väder ute! Kan knappt bli bättre!

Igår var jag och Jessica på äventyr med barnen! Vi skulle gått till Virsehatt, men duktiga som vi är gick vi "vilse" och kom aldrig dit. Men vi hade kul i alla fall! Fikade bakom ett hus och Simon stampade ihjäl skalbaggar! :) Sen fick jag en allergichock i ögonen! Är fortfarande röd och öm i ögonen! Så idag ska jag springa inom apoteket och köpa ögondroppar. Ska ändå till sjukhuset med Oliver idag så... Dax för logopeden!

Idag säger vi även grattis till Mange som fyller år!!!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Att gå vilse kan vara super kul ibland :P Grattis på min älskling!!

Liten sa...

hur blev klippningen? vill ju se bild!!! =)