Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 13 september 2009

Dålig uppdatering!

Har varit dålig på att blogga nu igen. Men denna vecka har jag jobbat massa och mest läst Eclipse på kvällarna.

Både i fredags kväll och igår kväll har jag och Jessica kollat på film. Igår såg vi Män som hatar kvinnor. Skitbra film. Nu vill jag bara se fortsättningen oxå. Får se om det kan bli en bio nu när lönen kommer. Vi måste ju spara lite pengar oxå inför vår lilla Danmarksresa oxå.

När man tittar ut genom fönstret ser man att hösten är på ingång. Trädgården är full av löv. Jag längtar faktiskt tills det blir lite kallar ute...längtar en del till jul oxå faktiskt!

Igår ångtvättade jag hela badrummet. Fan va smutsigt det var. Man städar och tror att det är rent.... Ångtvätten is the shit. Kan vara det bästa vi köpt på länge.

Idag ska det ångtvättas lite mer. Blir väl vardagsrummet i alla fall...kanske vårt sovrum oxå...

Inga kommentarer: