Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 21 september 2009

Idag är ingen vanlig dag...

...för idag är det min födelsedag!
Har fått presentkort hos Studio Artcore Tattoo så nu kan jag äntligen gör min tatuering som jag velat göra så länge!!! Tusen Tack!
Sen när jag kollar min mail nu ikväll så ser jag detta:

Hej och grattis!!

Du är en av tio vinnare i Ljudbokstävlingen, och du har vunnit ett exemplar av CD boken 'Om jag kunde drömma' (Book2Go var slut på lagret hos Earbooks, men ni får en kopia av boken på en skiva med mp3 filer också, utifall ni vill lägga in den på mp3 spelare!)

Vi skickar din adress till Earbooks genast, så hoppas vi att du får din vinst nu i veckan!

GRATTIS!

mvh Tjejerna på TTS



Dagen kunde knappt slutat bättre! En extra födelsedagspresent!!! Jag som aldrig vinner något!

Är väldigt täppt i näsan och det är tokjobbigt!

Går bra på jobbet oxå, får jobba mycket och det gillar vi! Hoppas så på att få någon av dom lediga tjänsterna, men där e ju dom som varit där längre än jag så chansen är väl inte så stor. Men hoppas kan man ju alltid göra!

2 kommentarer:

Liten sa...

Vad ska du tatuera för nåt?

Mimmi sa...

Barnens namn på handleden