Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

söndag 13 september 2009

Snart klar!

Det blev både tv-rummet och vårt sovrum... Nu är golven jätterena och fina! Nu är det bara 2 rum kvar att ångtvätta sen har jag tagit allihop. Känns gott. Kan ju se hur det blir imorgon, om jag ska jobba eller inte. Annars kanske jag tar dom 2 sista rummen oxå.

Har börjat läsa på Breaing dawn nu. Älskar den boken. Ska snart ta och krypa ner i sängen och läsa lite till! Känns som jag inte kan läsa fort nog, samtidigt som jag inte vill att boken ska ta slut! Hoppas verkligen att det kommer fler böcker i Twilight-serien. Inte för att jag tror det, men hoppas kan man ju alltid gör!

Som sagt jag vet inte om jag ska jobba imorgon eller inte. Som det ser ut nu, gör jag ju inte det. men man vet ju aldrig om hon ringer och väcker mig imorgonbitti.

Nu är hotellrummen fixade inför Danmarksresan. Känns bra att det är fixat i alla fall. Hittade hyfsat billigt hotell ganska så centralt.

Inga kommentarer: