Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

måndag 14 september 2009

Jobb jobb jobb!

Idag blev jag väckt av telefonen som ringde, jobbet kallade... Hatar att vakna upp så..och börja stressa runt direkt. Men men det går ju det med. Men jag har aldrig riktigt vaknat idag.

Ska snart gå och lägga mig och läsa lite innan jag somnar.

På jobbet idag fanns en fin liten lapp. 6 tjänster annonserades ut. 2 vik och 4 fasta. VILL HA! Sökte så klart alla 6. Hoppas mest på ett fast, men är glad om jag skulle ha turen att få något av dom. Har ju inte jobbat där så länge, är fler som varit där längre. Men hoppas går ju i alla fall.

Ska jobba imorgon oxå. Sen efter jobbet så ska jag åka och hämta Oliver på dagis och åka till logopeden. Oliver tycker logopeden är jätteskojig att gå till!

1 kommentar:

Jessica sa...

Håller tummarna STEN hårt för dig gumman!!